Organisme
Contact
Sobéie Isa
Lieu de la formation
ce programme a lieu à Francfort - des sessions peuvent être organisées en Belgique sur demande
MCE, rue de l'Aqueduc 118, B-1050 Bruxelles
1050 - IXELLESFormation inter-entreprises (à dates fixes)
Date de début
06/05/2019
Date de fin
07/05/2019
Horaire
09:00 - 17:00
Durée
2 jours
Nombre de places maximum
15
Prix
2450€ / htva
Profil des participants
designed for newly appointed or relatively inexperienced sales representatives, key account managers or any commercial role in which interacting with customers with a sales objective is an important task.
Niveau d'admission / prérequis
non
Conditions de paiement
La formation est à payer dans les 30 jours qui suivent l’envoi de la facture
Conditions d'annulation
Jusqu’à 21 jours calendrier avant le démarrage de la formation
Garantie de prestation
Cette formation est garantie
Subsides et interventions possibles
-
Réduction groupe
-
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Cette formation peut aussi se donner sur mesure ou dans votre entreprise |
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Cette formation est donnée en Anglais |
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Certificat à la fin de la formation |
Objectifs de la Formation
Apply your skills in a systematic and customer-focused sales process
Effectively analyze customer information to set SMART call objectives and call strategies
Identify and satisfy customer needs through establishing effective two-way communication
Emphasize the product benefits that will most appeal to a particular customer
Counter objections
Get the customer’s commitment to take a specific action with respect to your product
Full description on https://mce.eu/programmes/p_2415/
Description de la formation
This workshop is conducted by an experienced MCE Senior Associate who has had many years of selling and business development experience in a multi-national company. Each module starts with a highly interactive plenary presentation on defined best practices, followed by practice sessions through case studies and role plays. Participants will be provided the opportunity to immediately apply their learnings to real life situations to support their individual learning improvement areas.
Module A: The Background to Selling
Module B: Pre-call Planning
Module C: Features, Benefits and Buying Motives
Module D: The Sales Call
Module D: Post-call Analysis
Action Planning
By the end of the workshop you will have created your own action plan to apply in your job to improve your sales.
The MCE Senior Associate will give feedback and recommendations at the conclusion of the workshop.
Full description on https://mce.eu/programmes/p_2415/
Sur mesure
Cette formation peut aussi se donner sur mesure ou
dans votre entreprise
Autres formations de
Accès utilisateur
Formation inter-entreprises (à dates fixes)
Date de début
06/05/2019
Date de fin
07/05/2019
Durée
2 jours
Horaire
09:00 - 17:00
Prix
2450€ / htva
Nombre de places maximum
15