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  • Value propositions: create, build and use powerful propositions

    Formation / Marketing général / Bruxelles (19 communes)

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    Contact

    Sobéie Isa

    Lieu de la formation

    18-19 March 2019 (Brussels)

    1050 - IXELLES
    Bruxelles (19 communes)

    Value propositions: create, build and use powerful propositions

    Formation inter-entreprises (à dates fixes)

    Date de début

    18/03/2019

    Date de fin

    19/03/2019

    Horaire

    09:00 - 16:30

    Durée

    2 jours

    Nombre de places maximum

    12

    Prix

    2950€ / htva

    Infos pratiques

    Profil des participants

    Marketing Manager/Director looking to strengthen your strategy and Go-to-Market with a powerful Value Proposition

    Niveau d'admission / prérequis

    none

    Conditions de paiement

    La formation est à payer dans les 30 jours qui suivent l’envoi de la facture

    Conditions d'annulation

    Jusqu’à 21 jours calendrier avant le démarrage de la formation

    Garantie de prestation

    Cette formation peut être annulée faute d’un nombre de participants suffisant

    Subsides et interventions possibles

    -

    Réduction groupe

    -

    Cette formation peut aussi se donner sur mesure ou dans votre entreprise
    Cette formation est donnée en Anglais
    Certificat à la fin de la formation

    Objectifs de la Formation

    Distinguish between what is a good and what is a bad Value Proposition

    Assess your own existing Value Proposition

    Identify what to improve and how

    Build a powerful and dramatically improved Value Proposition

    Identify actions required to build the value delivery system your organization needs in order to deliver your Value Proposition

    Walk away with a Value Proposition Plan

    Full description on: http://www.mce-ama.com/2429-Value-Propositions-Create--Build-and-Use-Powerful-Propositions/

    Description de la formation

    Understanding all about Value Propositions
    Module 1. What is a Value Proposition (VP)?

    Introductory Discussion (Group Discussion)

    Module 2: What is “Value”?

    Understanding customer value

    Mind the gap! Gap between value proposed and delivered

    Points of pain – article (coaching triads to discover Points of Pain in participant’s organizations)

    Module 3: Relationship between VP and the rest of the business

    Links to Customers (CVP)

    Links to Strategy and the Value-Delivery system

    Links to Sales (Value Account Plan)

    Module 4: The DNA of a VP

     Module 5: Understanding what your customer really values

    Homework and Review

    Building, advocating and executing your powerful Value Proposition
    Module 6: Competitors’ VPs —What can we learn?

    Module 7: Building your VP (group work) and creation of VP Plan

    Module 8: Presentation of groups’ VP followed by coaching

    Module 9: Executing the Value Proposition

    Role play exercise and identifying actions needed to implement the VP

    Module 10: Completing Your VP Plan

    Note: This programme is valid for both B2B and B2C markets and uses many examples from both situations.

     

    Full description on: http://www.mce-ama.com/2429-Value-Propositions-Create--Build-and-Use-Powerful-Propositions/

    Calendrier

    Cette formation

    se donne à dates fixes

     

    Demander une inscription sur la session du 18/03/2019

    Sur mesure

    Cette formation peut aussi se donner sur mesure ou

    dans votre entreprise

    Value propositions: create, build and use powerful propositions

    Formation inter-entreprises (à dates fixes)

    Date de début

    18/03/2019

    Date de fin

    19/03/2019

    Durée

    2 jours

    Horaire

    09:00 - 16:30

    Prix

    2950€ / htva

    Nombre de places maximum

    12